Oldalak

2011. július 2., szombat

Vixi törlőkendő

Amikor találkoztam a Vixi-vel, gondoltam magamban, már megint valami hülyeséget szeretnének Nekem eladni, de aztán kipróbáltam és kellemesen csalódtam a Vixi-ben. Legelőször az ablaktisztító kenőket próbáltam ki. Soha nem szerettem ablakot pucolni, mert mindig foltos, homályos marad, soha nem lett olyan szépe tiszta, mint én szerettem volna. A Vixivel kb. 2 perc alatt meg lehet  tisztítani az ablakot,nem lesz foltos, sem homályos. Utána a konyharuhát próbáltam ki, el sem hittem hogy mennyi vizet képes felszívni. Szóval a végén minden Vixi termékből vettem 1-et és nagyon szeretem őket, sokkal könnyebb velük a házimunka elvégzése, és nem utolsó sorban időt tudok vele megspórolni, így másra is marad időm! :)
Ha felkeltettem az érdeklődésedet:

Tanácsadónő:
Ludvig Renáta
06-30/434-39-24
renata.ludvig@hotmail.com
www.vixi.co.hu
VIXI TERMÉKEK:
KONYHARUHA   Felhasználható: poharak, tányérok, evőeszközök, edények és egyéb más konyhai eszközök, szárazra törléséhez. Súlyának a hétszeresét szívja magába, három hagyományos konyharuha helyett egyetlen egyet kell csak felhasználnunk.
Fogyasztói ára: 1950 Ft


PORTÖRLŐ KENDŐ  Felhasználható: bútorok, dísztárgyak, festmények, lámpaburák, televízió és számítógép billentyűzet, virágok leveleinek a törlésére, autók műszerfala. Magához vonzza és a szálai között bent is tartja a porszemeket, így nem kerül a levegőbe a por. Nagyon puha és nem karcolja a felületet. Porallergiások is gond nélkül használhatják.
Fogyasztói ára: 1450 Ft


ÜVEGTISZTÍTÓ KENDŐK Felhasználható: ajtó és ablaküvegek, tükrök, autó szélvédőjének a tökéletes tisztításához.
Bármilyen koszos, poros, zsíros, üveg vagy tükörfelületről foltmentesen, csík és homálymentesen tudjuk eltávolítani a szennyeződéseket tiszta vízzel, vegyszer nélkül . Használata:Vizezzük be a sötétkék kendőnket és könnyedén töröljük át a felületet. (ekkor a szennyeződés 90%-a eltűnik) Utána a  világoskék,  száraz üvegtisztítóval ismét töröljük át az üveget.















Fogyasztói ára: 1550 Ft/ db, szettben: 2900 Ft


UNIVERZÁLIS  Felhasználható: Szárazon és vizesen egyaránt. Szárazon: kiömlött folyadékokat maradéktalanul beszippantja az asztalról, szőnyegről, terítőről, munkalapról.
Vizesen: ajtó, ablak, reluxa, redőny, radiátor, parketta, laminált lap, lakás és kerti bútorok, autó, motor gyors és egyszerű vegyszermentes tisztántartásához. Remekül használhatjuk a mindenes kendővel kombinálva!

Fogyasztói ára: 1450 Ft


MINDENES KENDŐK  Felhasználható az olajzöld változata: kerámialapos, és gáztűzhelyek, sütők és mikró, mosogató, hűtő és más konyhai gépek, csempe, csaptelepek, konyhaszekrény makacs, zsíros, vízköves felületének a vegyszer nélküli gyors tisztításához.
Sötétkék változata: kádak, zuhanytálca, mosdó, csaptelepek, WC és bidé (külső részének) autók, motorok, reluxa, redőny makacs szennyeződéseinek az egyszerű, vegyszer mentes takarításához.
A Mindenes mikroszálas kendőket nedvesen tisztítószer nélkül használhatjuk a zsíros, koszos, vízköves, ragacsos makacs szennyeződésekhez.














Fogyasztói ára: 1450 Ft / db


KOZMETIKAI KENDŐ  Felhasználható: szempillaspirál, szemhéjtus, arcpirosító, púder, rúzs, szájfény, szemceruza,
Pakolások, bőrradír, testradír maradéktalan eltávolításához.
Nedvesen 2-3 húzással eltávolítható a teljes smink, semmiféle sminklemosó nem szükséges hozzá. Különösen ajánljuk, mert allergiás tünetet nem vált ki. Nagyon puha, így a legérzékenyebb szem körüli részek sem pirosodnak be. Puhasága miatt használhatjuk még kisbabák és gyermekek arcának, kezének az áttörlésére. Fürdésnél fürdőkesztyű helyett.


Fogyasztói ára: 850 Ft


SZEMÜVEGTISZTÍTÓ  Felhasználható: szemüveg, fényképezőgép, projektor, mobiltelefon, látcső, mikroszkóp lencséinek a törléséhez. A lencséket vegyszer nélkül, szárazon töröljük át! Áttörlés után lencsénk  zsír, por és páramentes lesz! 
Fogyasztói ára: 550 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése