Oldalak

2012. február 20., hétfő

A hosszú hallgatás oka.... kötött babaruhák

A következő pulcsik és a mellény 80-as méretben készült el, de persze több méretben is elkészíthető. Megkötése nagyon egyszerű, a kezdők is bátran nekiláthatnak. A csíkos pulcsi poliakril fonalból készült, 3-as kötőtűvel készítettem. Maga a pulcsi vékony, de mégis nagyon meleg.
A második pulcsit 100%-os pamutból kötöttem, majd rávarrtam a mintát, ezt is 3-as kötőtűvel készítettem.
A mellényt 75% poliakril, 25%-os gyapjú fonalból kötöttem, 5-ös kötőtűvel. 







2 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon szépek a pulóvereid. A békás mintát te tervezted, vagy mintáról kötötted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen! :) Általában mintáról szoktam kötni a figurákat! A pulcsikat, mellényeket kb.-ra szoktam kötni, nem igazán szeretem a leírásokat, úgysem olyan lesz, mint ahogy leírták! :)

      Törlés